Annons:
Etikett0-övrigt
Läst 3444 ggr
Bybo
4/4/10, 12:29 AM

HEJ :))

Pling!

Har precis hittat denna sidan som verkar intressant och trevlig. Ska bli kul att läsa mer inngående.

Jag själv bor i en gammal Smedbostad från 1854 i Hargs bruk :))

Plong/ Pia

Annons:
[SvenA]
4/4/10, 12:23 PM
#1

Välkommen hit hoppas att du hittar något av intresse

Vet du något om vilka som har bott i denna bostad tidigare är det n släktbostad?

AndersE
4/5/10, 4:50 PM
#2

#0 Visa gärna ett foto på din bostad!

Bybo
4/5/10, 7:25 PM
#3

#  Tack :))

Tyvärr så vet jag inte så mycket, eller nåt om min bostad, eller min och min, jag hyr huset som jag delar med en annan familj (två lgh)

Men iaf, så tror jag att de haft det som ett bageri eller liknande en period. Har försökt att få info, men inte fått nån respons. Ska föröka igen, och då får jag nog börja söka själv i gamla huslängor, eller vad det heter *skratt*

Kan berätta att det "spökar" här  om nån av er nu tror på sådant Cool Iaf så har jag känt en massa, och saker har rört på sig och liknande Tyst Men, jag är helt trygg här, och känner mig riktigt hemma i denna miljö. Som barn bodde jag i Forsmarks bruk, en härlig tid ( det jag minns :-)

Hej från mig så länge/ Pia

Bybo
4/5/10, 7:30 PM
#4

#2 Hej.

Jag ska göra det, så fort jag bytt tillbaka till min gamla dator där det finns lite bilder.

Iaf så är det i en länga av smedbostäder fr 1700 tom början av 1900-talet. Härlig miljö.

Hej hej från mig/ Pia

[SvenA]
4/5/10, 10:13 PM
#5

Väntar med spänning på fortsättmingen

Made-in-north
6/7/10, 10:17 AM
#6

Tänk om väggarna i den bostad kunde prata och berätta vad dom har sett och hört genom alla dessa år.

Annons:
Upp till toppen
Annons: